Onsdag 22 januari

Det har varit ett tag med dålig uppdatering på bloggen. Det har som sagt berott på dålig uppkoppling på internet som ibland varit helt obefintlig. 
Efter att ha varit utan telefon och stundtals internet med felanmälan till telebolaget kom de äntligen ut och kollade felet igår. Teknikern hittade ett brott på ledningen en bit från vårt hus som förklarade den tysta telefonluren. 
Ledningen har nog varit dålig länge för så rent ljud i telefonen har vi inte haft på år.
Datorn fungerar snabbt och felfritt igen så nu kan jag blogga på utan att riskera avbrott under skrivtiden.
 
Peter har haft beredskap så jag och barnen har hängt ihop som aldrig förr. 
 
I måndags tog jag mig en träningsvända trots beredskapen men höll mig nära hemmet. Vi bor ju på sista huset på vägen så jag sprang ner till korsningen och sen kunde jag följa en slinga som tog ca 5 minuter runt med uppsikt mot vår väg ca 2 minuter av dessa.
Kändes att jag kunde ta den vändan och hinna hem vid larm.
Tränade löpningen som jag fått program på.
12 minuter rask gång, 3 minuter jogg 1 minut gång / 4 ggr och avslutade med 12 minuter gång.
 
Idag följde Camilla med Ida hem och Viktor hängde på Bram hem. Så efter jobbet idag hann jag med en joggingtur. 10 minuter rask gång, 10 minuter jogg i prattempo och avslut med 10 minuter gång.
 
Det känns skönt att ha ett program att följa och förhoppningsvis jobba upp konditionen och speeden.
 
Mina hjälpredor tog tag i att vika tvätten.
 
 

 
 
 

Kommentera här: