fredag 3 januari

Första arbetsdagen för året. Kändes gruvsamt tidigare i veckan men det var helt ok att jobba. 
Jobbigt imorse att kliva upp men det är skönt att ha kommit igång. Är ju ledig 3 dagar till nu.
 
Har varit dålig på träning under ledigheten och slarvat lite med maten men inte så väldans farligt. Tränade igår hemma i källaren för första gången på länge. Nu gäller det att ligga i igen.
 
Ska få nytt program som räcker i 12 veckor där jag ska få träningsprogram som riktar in sig på löpning. Har svårt att följa upplägg jag själv bestämmer men om någon talar om vad jag ska göra så är det enklare att följa. Skippar inte lika lätt då.
 
Måste leta reda på någon riktigt hemsk bild på mig som visar hur jag såg ut innan viktnedgången och en som visar mina 10-11 kg ner. Helen ville ha och använda på Shape4lifes hemsida :)
 
Ikväll var det trötta gänget här hemma. Barnen och Peter somnade i soffa när vi tittade på Bröllopsfotografen. Camilla var eld och lågor när hon såg att det var samma skådespelare som i Mammas pojkar.
 
 

Kommentera här: