onsdag 16 oktober

Blev en vända till Sandviken efter jobbet idag. Skulle hämta gardiner till jobbet hade jag tänkt men det fanns ingen på plats när jag kom. De måste ha gått hem en liten stund tidigare idag, trodde de hade öppet till 16 men ingen där.
 
Uträttade då det andra ärendet vilket var till Sara som jag jobbade med i Årsunda som köpte min babylift när hon väntade Agnes. Nu var det dags att sälja den och jag såg annonsen och köpte tillbaka den till brorsan som ska bli pappa igen.
 
En vända till Rusta och köpte presenter till 2 av Camillas kamrater som ska ha kalas i helgen. Lite annat smått och gott följde också med.
 
Har kännt av knäna när jag gjort utfall och benböj på mina träningar. Fick alternativa övningar idag som ska testas imorgon är det tänkt.
 
Läckert armband som jag är lite sugen att beställa.Kolla in vad mycket fint det finns på hemsidan. http://bymargaretenudel.tictail.com/

Kommentera här: