Tisdag 12 november

Oj vad tiden flyger fram inser jag just nu. Snart är det jul och jag har inga julklappar  inhandlade ännu. Har tänkt beställa leksaker på nätet iår. Inbillar mig att det blir billigare så.
 
Började dagen idag med att gå på gymmet och träna. Skönt att komma dit och svettas ur sig lite och sen duscha innan jobbet. Då behöver jag inte tänka på det ikväll.
 
Läste tidningen efter jobbet idag och fick se att 1 december har de ett lopp i löpning som de kör första gången iår. Det går efter invigningen av bocken och är i mörker så alla springer med pannlampa efter vägen kantad med marschaller. Man kan välja att springa enskilt eller i lag. Alla som startar får en pannlampa. Jag och Sanna Fröjdman tänker vara med och det är nu du Lotta Jensen kommer in i bilden :). Vi vill att du och Sannas storsyster bildar lag med oss. Längden är 5 eller 10 km, det väljer man själv.
 
http://www5.idrottonline.se/GavleOK-Orientering/Arrangemang/GavleAdventslopp/GavleAdventslopp/Tavlingsinfo/
 
GävleAdventslopp_flyer_000001

Kommentarer:

1 Lillasyster:

Wow!
Hörs om detta imorgon!! :)
Meeen lovar inget! Kan hitta på minst 100 anledningar att slippa ;)

Svar: Anledningar finns det alltid massor av ;). Vore kul om du vill vara med. Är ju ett antal år sedan vi gjorde ett lopp tillsammans.
Teresia Wallström

2 Gun Britt Sjödin:

Jag kan vara publik. :)

Svar: Då ska jag hojta på dig så du inte missar mig denna gången ;)
Teresia Wallström

3 Gun Britt Sjödin:

Ta med Peter, Victor och Camilla, så blir vi fler som hejar på dig.

Svar: Funderar på det.
Teresia Wallström

Kommentera här: