måndag 9 december

Glömde skriva igår att Peter fick sin första utryckning som brandman. 7.15 igår morse gick larmet. Nu var det bara rökutveckling och ingen brand men han fick vara med om en utryckning iaf.
 
Ridningen är slut för terminen för barnen. Hästarna har feber om vartannat och är lite rassliga så de får krya på sig till framåt vårkanten. Det är kallt, mörkt och halt att rida nu dessutom så det känns skönt att inte behöva åka till Årsunda under värsta vintern. Ev att vi får rida någon dag i mellandagarna då vi är lediga nästan alla dagar.
 
Vi kanske kan låna Agnetas Chippen och rida lite under tiden.
 
Idag tog jag tag i städningen som blivit eftersatt den sista tiden men nu är det skurat på alla golv så i slipper kras av smulor när vi går.
 
Träningsfritt idag på min lågkaloridag men imorgon är det dags för ett nytt pass.
 
Onsdag efter jobbet hade jag tänkt åka och påbörja julhandlingen. Beror lite på om Camilla kan följa med någon kompis hem efter Villekulla. Viktor ska följa med Bram hem är det bestämt sen länge.
 
Mina gofisa
 
 

Kommentarer:

1 Lillasyster:

Jag gör våÅåÅgen för brandmannen!!!
Sötaste kidsen i soffan! Syskonkärlek!❤
Mina smulor börjar ridning i januari :)
**Jublar**

Svar: Jag hörde att de skulle börja. Lyssnade inte riktigt på vad mamma sa utan tyckte ho sa Tindra o Wilma, tyckte det var lite långt att åka till Ockelbo bara. Kom senare på att det måste vara My o Molly hon sa ;).Ska vi ta en fika på onsdag i Sandviken när du slutar jobbet?
Teresia Wallström

2 Linda:

Gud vilken söt bild! :-)

Kommentera här: