lördag 21 december

Fortfarande knackigt internet som bestämmer sig för att sluta fungera rätt som det är. Därför har det blivit lite si och så med bloggandet.
 
Igår efter jobbet hann jag med en snabbvända till Rusta och Klädjätten där jag köpte en del julklappar. Har handlat de flesta och har i stort klart för mig vad som ska handlas imorgon när jag åker in och trängs med alla andra på köpis.
 
Om jag kommer ur sängen vill säga. Har varit på mastodont pass idag med 4 timmars träning. Tufft och jobbigt men jättekul. Började med Core och Crosstraining med Lisa och det var jobbigt och kul som vanligt.
Därefter blev det löpteknik och löpstyrka med Eva. Jätteinspirerande att komma igång med löpningen igen. Fick mycket tips på vad man ska tänka på. Det var nog det tuffaste och svettigaste passet.
Det avslutades med Kung Fu där vi fick öva lite grunder och lite hur man försvarar sig. Intressant att testa. Skulle mycket väl kunna tänka mig att träna sånt. 
 
Innan jag åkte hem var jag och fixade julgran och ris.
 
Hemma har vi bara softat och tagit det lugnt.
 
 

Kommentera här: