Tisdag 27 augusti

Idag var det fastedag. Drack bara vatten fram till 10 när vi gick över på Berglunds bageri och köpte frukostbröd. Blev ett litet plommonbröd med en skinkskiva på, till lunch sallad med köttfärsröra och till middag en smoothie.
Jag som inte ens gillar kolsyrat vatten fick ett infall på affären och köpte en flaska Loka med smak av Choklad shake, den var riktigt god faktiskt. Det är bra att få i sig lite extra salt på fastedagarna så då blir en sån dricka bra.
 
Kom iväg i tid på en motionsvända idag. Joggade bort till Kalles koja där jag körde mitt styrkepass med vedträn som hantlar ( man tager vad man haver). Gick riktigt bra och det blev 5,5 km löpning vilket var nån vecka sen nu. Har dessutom anmält mig till ett motionslopp i mitten av september så det gäller att ligga i och träna.
 
Camilla har varit och lekt med Joline idag. Kul när kompisarna ringer efter henne.
Viktor cyklar snart själv han med, någon dag till sen så.

Kommentarer:

1 Gun Britt Sjödin:

Kul att det går så bra. Jag har just fått min 5:2 kokbok, så nu är det bara att köra igång.

Kommentera här: