tisdag

På annandagen hade jag utsläpp av hästarna. Viktor och Camilla sov ända till kl 9 vilket är rekord för dom båda så hästarna fick vänta ett tag på att gå ut. På vägen var det oplogat och inte blev det mindre snö i Bro. Fick åka en omväg för att komma in på stallplan. Var säkert 2 dec nysnö på vägarna. Fick skotta mig in i stallet där det låg en driva mot porten och sen pulsa i knähögt snö med hästarna till hagen. 

Igår hade jag semester så jag träffade Nelly och Linda som var hit och åkte pulka/snowracer med oss. Kul att vi äntligen fick träffas och snacka lite strunt.

 Idag var det full fart på jobbet idag. Eller inte, vi hade 6 barn på 4 vuxna och värre blir det. På torsdag skulle vi ha 3 barn.  Imorgon börjar jag 6.15 i Sandviken så det blir att kliva upp görtidigt..

Imorgon kommer de och börjar installera pannan så snart är det slut på friden. Då är det dags att börja släpa ved igen. Hoppas det går fort att få in pannan.

Kommentera här: