sjukt igen

Förra veckan var ju Viktor sjuk men Camilla fick gå på dagis. Igår kväll hade hon feber och fick vara hemma idag. Ringde till hc eftersom hon har sån hemsk hosta på nätterna. Fick en tid direkt på fm och de hittade inga fel på henne. Lungorna lät som de skulle och hals och öron såg bra ut. Troligtvis ett virus som inte går att göra något åt utan bara vänta gäller.

I lördags var jag ut med Gunilla och Hanna. Vi satt hemma hos Hanna och surrade innan vi gick ner på Granliden. Det var sånt drag där när vi kom. Inte alls. Vid 23.30 räknade jag till 20 persoch då var bandet och personalen inräknat. Men vi hade kul ändå, iaf jag hade jättekul och skrattade mycket. Trots att jag inte drack mycket alls så var jag jätteklen dagen efter men mina barn låter mig inte vila som jag vill.

Tidigare på lördagen var jag och Peter till Gävle och handlade julklappar. Vi han med en vända till toys´r us oxå. Farmor var snäll och passade trollen så vi fick några timmar ensamma vilket händer alltför sällan.

Följetången med pannan fortsätter. Nu är en ny panna beställd från Värmebaronen. Vi behöver bara betala mellanskillnaden mellan pannorna och Wiiks står för all extra installationskostnad. De känner väl lite dåligt samvete som gav oss rådet om den gamla pannan. Hoppas de kommer igång i mellandagarna.
Just nu går byggfläkten här för nu räcker inte elen till när kylan kryper under 15 strecket.

Kommentera här: