Tisdag 2 december

Träningsvärk delux idag och värre blir det nog imorgon men vad gör det om hundra år. Ska strax gå ner i källaren och göra dagens pass trots att klockan passerat 22. 
Idag är det svingar och en slags planka på menyn.
 
Maten går fortfarande galant. Har fullt sjå att få i mig men mängd kalorier jag ska. Hade jag ätit frukost och mackor till mellanmål hade iofs inte det varit ett problem men nu har jag valt att följa 16:8 och då är inte frukosten med i mitt matschema.
 
Idag var jag på en jättebra utbildning om I-pad. Vi fick lära oss att redigera och göra filmer i Imovie. Det var riktigt roligt att arbeta med. Väl hemma igen så gjorde jag och Camilla en filmtrailer lite snabbt. Nu var iofs det mesta färdigt men vi bestämde bilderna som skulle vara med.
Mamma ställde upp och tog barnen under tiden.
 
Hann med att få besök av GunBritt och Pecke på kvällen också. GB hade köpt Dumlekalendrar åt barnen som de fick.
 
 
Saknar min änglahäst Andy My i afton. Fotot är taget av Kenneth Ekelöv till Kalenderhjälpen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: