Måndag 1 december

Är lite matt i armarna när jag skriver detta. Gick med i en Kettlebell utmaning som började idag. Körde nyss dagens program som innehöll Goblet Squat,armhävning och svingar. Benen är också ganska matta kände jag precis när jag reste mig från stolen.
Men det är skönt att börja komma på banan igen med träning och mat.
 
Maten har fungerat riktigt bra idag med. Kände bara ett litet sug vid frukosten idag för egentligen är jag en frukostmänniska. Men då har jag något att se fram emot i helgen då jag brukar kunna äta frukost en av dagarna.
 
Efter jobbet blev det en vända till Sandviken för att leta gardiner men hittade inga som jag ville ha. Vill ha nya kappor i vardagsrummet men sådana var det dåligt med så de som sitter uppe får hänga med någon vecka till.
Var ju förstås också tvungen att köpa mig en kettlebell för utmaningen. Blev en 8kgs istället för 10 kg jag tänkt men de hade inga sådana hemma. 8 kg är nog en bra vikt för mig att börja med, kan ju alltid utöka med tyngre längre fram.
 
En gul och fin kettlebell blev det 

Kommentera här: