söndag 29 september

Påbörjade ett inlägg igår men det hann jag inte med att skriva klart och lägga ut.
 
Hann med en hel del igår faktiskt.
Började med att kliva upp i skaplig tid för att fixa iordning matsäck åt Peter som skulle på rally (ja jag vet att jag skämmer bort honom men det går fortast att ordna själv utan att han ska fråga om ditt och datt om han skulla fixa själv).
När det var packat åkte jag till Kungsgården där det var klädbytardag på Birgittagården. Fyndade stövlar och överdragsbyxor åt Viktor, 2 par kängor och vinterjacka och byxa i märket Gneis åt Camilla. Köpte lite småbilar och en bok oxå av bara farten.
 
Hemma igen blev det städning, inslag av paket, skjutsa Camilla på kalas och handla mat och blomma med Viktor, hämta Camilla och fixa iordning oss inför nästa kalas. 
Den här gången gick färden till Gävle där vi firade svärmor Gun Britt som fyllt år och hade kalas för släkten. Det bjöds på goda pajer och en ännu godare vaniljpannacotta. Trevligt sällskap med halva släkten. Saknades några av Peters kusiner men det var deras förlust.
Vi blev inte så långrandiga eftersom barnen var med.
 
Glömde ju. Jag och Viktor var ju in på Purple Dreams och köpte byxor åt mig. Hittade ett par svart snygga jeans men de var för STORA :). Jag testade 38 och hade behövt 36 men det fanns tyvärr inga kvar.
Testa skinnbyxor(fejk) och började med 38 som satt ok men testade för skoj skull 36 och de satt lite tajt men inte så det störde. Så det fick bli dom. Jag som före midsommar köpte byxor i 42 och nu kan ha 36. Snacka om sporre att fortsätta gå ner i vikt. 
 
 

Kommentera här: