Fredag 15 november

Idag har varit en bra dag. Har iofs inte ätit särskilt bra eller tränat men ändå.
 
Jag fick nytt träningsprogram att följa med hårdare styrketräning 3 dagar i veckan och så kan jag lägga in löpning emellan så jag kommer igång med den till den 1 december.
Jag kommer att börja med 4:3 igen som fungerade mycket bättre för mig matmässigt. Klarar inte att ha så strikt alla dagar utan föredrar att minska ner på kalorierna vissa dagar bara.
 
Så imorgon börjar mitt nya liv IGEN :)
 
Camilla och Viktor var hos brorsan hela eftermiddagen. Lämnade dom där kl 15 och jag kom tillbaka dit ca 17.20. Men klockan var nästan 19.20 innan vi kom därifrån.
De har roligt ihop kusinerna, mycket skrik och skratt blir det och en massa tok.
 
Under tiden de var där passade jag på att åka till Sandviken och klippa och färga håret. Var till Salong Kaxig som min gamla innebandykollega Hanna äger. Grymt nöjd blev jag och inte farligt dyrt med tanke på jobbet hon gjorde. Var en hel del hår hon fick kvar efter mig.
 
 
 

Kommentera här: