varmt

Händer inte mycket i denna värme.
Igår jobbade jag till 15.30 och sen var det bara raka spåret hem och laga mat. Vi åt tidigare än vanligt så vi var ätna och klara när det var dags att gå ner till Kvarnbacken för att kika på bilar. Var mycket folk och bilar att titta på. Det blir dessutom mer motorcyklar som hittar dit också.
 Här är en bil som jag gillade skarpt. Fråga inte vad det är för sort för det vet jag inte, i mina ögon en raggarbil.

 En annan häftig raggarbil.


Idag har vi varit till min chefs hus på avslutning med jobbet. Hon bor alldeles vid storsjön i ett jättefint hus. Tyvärr hann jag inte vara med så länge eftersom jag skulle hem och byta av med Peter så han kunde åka och jobba. Barnen är ju fortfarande lite sjuka. Snoriga och lite feber på kvällarna men ändå det 120 knyck på dem.

När vi åt lite lunch så gick vi ut men det var inte långvarit, det var så varmt så barnen valde att gå in efter en stund. Så vi gick in och ut hela em. Till slut tog vi vagnen ner till affären och handlade. Hann med en kort vända i lekparken efter en varsinn glass.

Camilla har fortfarande inte somnat ikväll fast klockan är 21.30 och hon inte sovit middag, så mycket kan det ju inte spela in att hon sov till 8.30 imorse.

Kommentera här: