måndag 26/4-10

Måndag igen då.

SÖndagen är bara att glömma. Var skitdålig igår. Vakande 5.30 av Viktor och sen blev det inte mycket sömn. Var bakis som bara den, vet inte hur många toabesök det blev men många blev det. Urk. 
Strax efter 14 var det dags att masa sig upp för vi skulle till stallet för träff med hovis. Faktiskt mådde jag bättre när jag kom ut i friskluften. Fick i mig en skiva bröd utan nått på fram till 17 när jag kunde äta lite mer, inte ens vatten fick jag behålla.

Men vi hade kul på festen. Vi blev bara 5 men det räkte bra med "storviksmorsorna". Vi pratade,skrattade och drack tills det var dags att dra sig iväg mot Granliden. Där var det dåligt med folk och hög musik. Gick knappt att prata. Ett tag var vi på väg att gå hem igen men så kom det lite folk jag kände och då blev jag kvar och surra lite. De andra brudarna gick hem före mig, själv stanna jag till stängning.
 Tyvärr har jag inga skandaler att berätta.

Vänster, höger, höger var mina ledord hem. Präntade in hur jag skulle gå förbi hålen i vägen hem och det funkade. Jippi.

Kommentarer:

1 Linda:

Blev visst en riktig blecka. Haha!

Ut i helgen igen nu då?;-)

2 Tessa:

nu dröjer det nog allt ett tag innan nästa fest. Måste vila upp mig först.

Kommentera här: