Fredag 10 januari

Igår gick allt i ett kändes det som. Började jobba 6.30 och dagen susade iväg vilket den ofta gör när vi går en man kort på jobbet. Hem och hämta barnen och försökte fixa barnvakt till kvällen. Hade fått för mig att Peter  slutade tidigt men det gjorde han ju inte. 
Hade turen att mamma och pappa kunde ställa upp. 
Hann röja av och diska det mesta innan de kom så det såg hävligt ut. Mona hämtade upp mig och sen var vi på personalmöte.
Viktor sov när jag kom hem men Camilla var vaken så vi fick kura ihop framför tvn.
 
Idag hade jag stängning och började sent. Peter hade ledigt så jag behövde inte tänka på att väcka eller ordna med barnen innan jobbet. Utan jag hann med att fixa lite i köket innan jag åkte. 
Kom iväg strax före 9 och var upp och tränade på gymmet. Skönt att ha det gjort som vanligt.
 
Gun Britt kom förbi med VIktor och Camilla när hon åkte hem till sig. Hon hade varit hem och varit lite med barnen eftersom Peter hade beredskap. De hann vara en stund med mig på jobbet och barnet som var kvar sist var nöjd att det kom några nya att leka med.
 
Innan vi lämnade huset var jag upp och visade Viktor och Camilla gymmet som de undrat lite över.
 
De började med att dra på sig boxhandskarna och gå lös på boxningssäcken innan de körde lite knäböj med 4 kilos kettlebells. 
 
 

Kommentera här: