2 januari 2014

Nu är jag tillbaka igen :)
 
Har haft så mycket datakrångel ett tag så bloggningen har legat nere lite. Och har jag väl fått en svacka är den svår att bryta. Talar om för mig själv att jag gör det imorgon och så håller jag på.
 
Kör en snabbgenomgång av tiden som gått sen sist.
 
Julafton firades hos brorsan
Juldagen var vi i Gäve hos svärmor.
Sen har vi mest varit hemma och bara varit. Barnen har lekt med sina nya saker och Peter har haft beredskap på brandkåren så vi har varit hemikring.
Den här veckan har det varit "skarpt" läge, alltså beredskap på riktigt. Han har hunnit med några utryckningar och fått köra brandbil i utryckning vilket han är mäkta stolt över.
 
Jag fick pengar i julklapp av Peter så nu har jag äntligen köpt min efterlängtade telefon Sony Xperia Z1. En lila såklart :) Hade turen att de sänkte priserna med en tusenlapp i mellandagarna och när jag köpte den passade jag på att byta abonnemang på telefonen så då fick jag 1000:- tillbaka.
 
Jag är så nöjd hittills med telefonen och den ger kanonbilder. Finns även roliga appar när man fotar som ger roliga effekter, bla en dinosaurie som går omkring i rummet.
 
Nyårsafton firades hemma med familjen. 
 
Imorgon är det jobb som gäller för mig. Sen är jag ledig 3 dagar till.
 
 
 
 
 

Kommentera här: