Måndag 3 november

Nyss tränat klart. Vet inte varfr jag skjuter på träningen så jag måste ner i källaren sent på kvällarna för att träna. Men jag tränar mina pass som jag ska göra. Något enstaka har jag hoppat över under dessa månader jag har hållit på med Shape 4:3, men de är inte många. Oftast har jag känt att kroppen behövt vila och den ska man lyssna på.
Tyvärr har jag lyssnat lite för mycket i helgen när den ropat på godsaker så det har blivit alldeles för mycket snaskande.
 
Igår  var vi ut till Ältebo en vända och hälsade på. Men jädrar i min låda vad dimmigt det var ute. Eller dammigt som VIktor sa.
 
Annars blev det inte många knop gjorda igår.
 
Idag har jag varit till min arbetskamrat Mona som hade Perfect Home visning. Kunde ju inte låta bli att beställa så 12 st hjärtan i od style typ bokmärke med änglar blev det och ljuslyktor i lila. Allt var med specialpris, annars hade jag inte beställt allt.
 
Måndag idag och då är det ju riddag. Tyvärr fick jag ett sms att det var inställt pga sjuk häst som veterinären troligtvis skulle behöva ta bort. Men läste senare på hennes facebook att hästen piggnat på sig och nya prover är tagna. Förhoppningsvis så kryar lilla Carin på sig. Jättegullig och trevlig ponny som både Viktor och Camilla ridit.
 
Här är hela ponnygänget Camilla och Viktor rider med. Camilla 3e från vänster på just Carin och Viktor 2a från höger på Samanta.

Kommentera här: