torsdag 5 december

Igår gjorde vi inget speciellt.
 
Idag kom den stora snödämpen på em. När jag hämtat barnen så åkte vi hem och plockade undan alla leksaker som började gömmas under all snö. Hoppas vi hittade allt.
Sen skottade vi gången och gjorde en snögubbe.
 
Ner på Storvik en vända och tittade på kvällsöppet. Iår var det sämre än någonsin tror jag, synd att det var lite folk och få knallar. De hade ju verkligen ett härligt väder med knarrande snö under skorna.
Vi handlade lite iaf. En halskrage åt Camilla och jag beställde en åt Viktor av "Manne". Viktor fick en liten lekgubbe och Camillla en ring. En varsinn bok på antikvariatet blev det med. 
Barnen fick varsinn godispåse av tomten utanför Konsum.
 
Hemma igen gjorde vi klart snögubben som fick ansikte åt två håll. Både ville ju sätta fast moroten så det fick bli en varsinn. 
 
Tränade gjorde jag ju imorse innan jobbet. Har latat mig tillräckligt nu och ska hålla i detta nu. Det är ju så skönt att träna.
 

Kommentera här: