tisdag 17 december

Datakrångel som kommer och går har vi haft sen förra veckan. Nu har telefonen börjat strejka igen. Imorgon blir det till att ringa till både Alltele och Telia och sätta fart på dem.
 
Igår var jag och hämtade min juniorsäng som jag hade när jag var liten åt Camilla. Jag och Lena fick in den i Chevan efter att ha skruvat isär lite.
Hemma igen hjälpte barnen mig att bära in och skruva ihop sängen.
Sen var jag upp på vinden och hämtade mammas gamla skrivbord som stått där uppe som dammsamlare och tog ner åt Camilla.
Tillslut var jag ner och hämtade upp stringhyllan jag skruvade ner inne i Camillas rum för några år sen och satte tillbaka.
Nu har hon ett fungerande rum som passar en mini  tonåring. Ska komplettera med nån till hylla och ett nattduksbord.
 
Imorse han jag med ett träningspass innan jobbet, så skönt att ha det gjort.
 
Idag kom mitt efterlängtade paket från Mulleshoppen med min signerade mugg och Camillas pussel. Den är så fin min mugg :). Dessutom hade jag fått extra presenter. Tack snälla Lena Furberg.
 
 

Kommentarer:

1 Gun Britt:

Datakrångel och telefonbesvär kan bero på stormen. Det har tjafsat lite i Gävle också.

Kommentera här: