Nytt jobb

Igår började jag då på mitt nya jobb. Var trevligt folk jag ska jobba med och vi kom bra överrens från början. Det var ingen som tog över utan alla pratade och berättade vad de tyckte. Vi tittade på lokalerna vi ska arbeta i men de var inte klara. Vi har två villor på 170 kvadrat var som ska tapetseras, målas och möbleras innan vi kan ta emot barn. Ena villan lovades vara klar imorgon, den andra har de inte börjat med ännu. Den 1 februari kommer barnen. Men det är jättekul och superspännande med arbetet. Själva förskolan heter Vitsippan och avdelningarna kommer att heta 4 och 8 efter husnumren. Tyckte att de namnen låg bra i munnen och vi hade redan börjat säga 4an och 8an när vi pratade om husen. SOm det ser ut nu kommer jag att arbeta i 8an med de yngre barnen.

Tyvärr blev ju Camilla sjuk igen. Så jag missar idag och imorgon med planeringen. Har sagt att det bara är att höra av sig om jag kan göra något hemifrån. Hon har feber och är snorig som vanligt.

Sist skrev jag om att festen saknas. Nu gör den inte det utan i slutet av januari ska vi tjejer till Sara på wiikväll(bowling) och vin.

Kommentarer:

1 Lill-syrran:

Tjenna!

Jag vabbar åxå,,,i vanlig ordning :(

hosta, snor och feber, har varit hemma hela veckan.

Kul och spännande med nytt jobb, eller nytt och nytt, iallafall nytt arb-lag, barn och plats. sysslorna är ju de samma förståss :)

Hörs, kram

Kommentera här: