påsklunch

Har vart på påsklunch i Kungsgården idag med öppna förskolan. Det var skönt att få komma ut och träffa lite folk igen efter isoleringen förra veckan.

Nu är vi äntligen friska från magsjukan. Ungarna äter ikapp känns det som.

Var på klädförsäljning i Kungsgården i fredags lite snabbt o kolla efter overall åt Camilla och fårskinnstofflor åt Viktor men hittade inget där.
Hade budat på tofflor åt Viktor på tradera så de vann jag. 42:- för sprillans nya fårskinn med frakt.
På lördagen packade jag in barnen i bilen och sen åkte vi först till Kanalkyrkans klädbytar dag och där hittade jag en jättefin overall för 30:-, såg nästan oanvänd ut.  Så jag hade tur ändå o fick tag på det jag skulle.
Var in på Ove Jansson och småhandlade lite oxå. Det gick riktigt bra trots att Camilla fick gå och jag hade Viktor i sulkyn. Ibland traskade hon iväg men på det stora hela var hon duktig.

I fredags kom de och började med vägen. De kolade vid 2 brunnar här utanför så vi har Toyotan parkerad hos grannen för att kunna ta oss någonstans.  Vägen är avstängd.
Ingen tidning fick vi igår heller för tidingsbudet går inte upp med den. Idag när vi kom från Kgd såg jag morgonens tidning satt i en buske. Tur att det snöade och inte regnade för den var inte så blöt. Få se hur det blir med posten om vi får nån eller hur det blir. Dåligt med information är det från kommuns sida.

Kommentarer:

1 Gun Britt Sjödin:

Jaha, nu har farmor äntligen kommit till skott och börjat läsa din blogg.

Jag vet att ni är i fjällen just nu men du kanske läser detta när du kommer hem.

Påsken är snart slut men jag önskar er alla en GLAD PÅSK i alla fall.



Hälsa alla i Fjällnäs.



Kramar från farmor Gun Britt

2 Lena Andersson:

Hej! jag går på mötena..nu har det varit dåligt ett tag,,nmöten o varit sjuk..jag ballar ur direkt...måste hämta nya krafter..jag är månadsmedlem...

Vet ej om jag fortsätter..känns så himla meningslöst när jag inte kan följa programmet..jag blir så himla besviken på mig själv..Lycka till du i alla fall...försök att smitta av dig på mig är du snäll...Kram Lena

3 Tessa:

Lena: ska försöka smitta av mig.Fördelen för mig är ju att både jag och peter ska gå ner i vikt så vi kan stötta varandra. Dessutom är jag lite snål, är billigare att vara medlem online än att gå på möten.

Kommentera här: