Torsdag 6 november 2014

Dags att spotta liv i bloggen igen kanske :)
 
Nu har vi ju inget datakrångel så det är ju egentligen bara att tuta och köra.
 
Har hänt en hel del sen sist men kör en liten sammanfattning av det jag kommer ihåg såhär på rak arm.
 
Ridskolan i Årsunda la ner så nu har Camilla börjat rida på Stork (samma klubb som jag red på som liten).
 
Viktor har slutat rida och börjat med innebandy istället.
 
Husvagnssemestern iår begav vi oss till Halmstad och Göteborg. Till och med Ullared fick sig ett besök av familjen Walllström/Sjödin. Jag handlade just inget utan det var Peter som stod för mesta handlandet.
 
Lagom hemma igen går Chevan sönder. Som tur är har mamma och pappa en bil över. En Golf som jag fått låna.
 
I måndags köpte vi oss en ny bil, en Dacia Duster-10. Jättetrevlig bil som även jag får dra husvagnen med.
 
Vi har varit på vår första charterresa. Vi åkte till Side i Turkiet med Håkan och Gunilla. Där träffade vi en urgullig familj med barn som klickade med våra barn. Camilla fick sig en bästis i gulliga Signe som snabbt döpte om Camilla till Millie. En härlig semester och den var inte den sista.
 
För några veckor sedan tog jag efter alla dessa år kontakt med min biologiska pappa. Fick då även kontakt med mina syskon Anna, Magnus och Stefan. De tog emot mig med öppna armar. Nu lär vi känna varandra genom facebook och jag hoppas att vi kommer att träffas någon gång. De bor ju inte längre bort än Valbo.
 
Viktor har börjat på Villekulla och fått många nya kompisar som han gärna leker med på fritiden också.
Camilla har börjat förskoleklass och har också fått måna nya kompisar som hon gärna leker med.
 
Just nu laddar jag och Peter för en helg i Stockholm bara vi två. Blir besök på Münchenbryggeriet på lördag kväll för att lyssna på Saxon och Skid Row. Ska bli skönt att bara vara.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: