Tisdag 25 november

Igår tog jag tag i och röjde hyllan i Viktors rum där jag lagt mina tidningar och andra papper. Den har alltså varit knökfull av bös men nu har jag sorterat och slängt.
Blev en hel papperskasse med Hästfocus och ganska många I form tidningar också.
De får ta plats på vinden tills jag ids slänga dem
Huvudsaken Viktor får sitt rum till sitt.
 
Han med Bro syförenings auktion i kyrkan på kvällen. Ropade in en tygväska med grisar på.
 
 
Ny mössa är beställd :)
 
 
 
Idag har det mest varit jobb. Stängde så när vi kom hem var det bara att laga mat, äta och sen var det dags att krypa till sängs för barnen.
 
Dagens stora samtalsämne på min facebook och till viss del Ingstagram var de stora spindlarna som flyttat in i pannrummet. Kärrspindlar är det som kan nå över en normal handflata när de är riktigt stora.
 
Även annonsen i dagens Gävle Dagblad var populär, i alla fall i en hästtråd på facebook. 
 

Kommentera här: