Torsdag 30 januari

Fattar inte vad jag gör med tiden och att det ska vara så in i baljan svårt att sätta sig och skriva i bloggen. När jag väl skriver så flyter det ju på och jag behöver i regel inte fundera så mycket på vad jag ska skriva.
 
Det är nästan en hel vecka sen sist jag skrev nu. Vi har hunnit med att fira Camilla som fyllde 6 år igår. Jösses vad tiden går. 
 
Vi har hunnit med en vända på skridskoplan i Bro. I början var de som Bambi på hal is men det gick rätt fort att komma underfund med balansen och hur de skulle ta sig framåt. Viktor hade puck och klubba som han spelade med och ville inte bryta när jag ville det.
 
I tisdags fick Camilla följa med Ida R hem efter förskolan och glad och tacksam över det är jag. VIktor fick följa med mig till Sandviken under tiden. Jag hade nämligen inte köpt några presenter åt Camilla så det brann lite i knutarna. Viktor muttrade över att behöva följa med men jag mutade med att vi skulle köpa puckar så då gick det bra att följa med.
 
Träningen förra veckan gick sådär och maten är inte att tala om. Dessa förbaskade mackor som är så svåra att låta bli. 
Den här veckan har inte maten varit bättre men jag har hunnit med 1 av 3 träningspass. Det var intervaller med 4 min jogg o  1 min gång*4. Kändes riktigt bra. 
Imorgon efter jobbet blir nästa pass.
 
Mina favortblommor Krokusar har börjat nosa på luften. En hel vecka tidigare än förra året.
 
 

Kommentarer:

1 Ekenäsliv:

Kikar in o önskar en trevlig helg!
Kram Anna

Svar: Tack detsamma :).Kram Tessa
Teresia Wallström

2 Lillasyster:

Tack för mysig eftermiddag!!! :)

Kommentera här: