Söndag 7 december

En dag i slöhetens tecken. Vi har inte gjort många knop idag.
 
Gjorde ett halvhjärtat försök att få ihop pepparkakshusen igår men det gick sisådär. Viktors brakade ihop när taket kom på plats och Camillas satte jag ihop väggarna på och sen fick det vila tills idag.
Taket på Camillas gick bra men Viktors blev bara katasch. Det bröt vi i småbitar så kunde vi äta istället.
Viktor nöjde sig med det.
 
Har inte gjort iordning landskapet runt det utan det får ni vänta tills imorgon med att se.
 
Vaknade 6.30 av att mobilen ringde och en okänd kille började fyllesurra med mig. Han funderade vad han skulle göra och jag sa åt honom att gå och lägga sig och sova för det gjorde jag. Sa natti natti och sen la jag på luren och stängde av ljudet. Tur var det för han ringde 3 gånger till innan han gav upp. Enligt eniro bor han i Hortlax.
 
 
 

Kommentera här: