Måndag 8 december

Idag känner jag mig grymt effektiv.
Slutade kl 12 idag och började med att ringa och boka tid för massagen jag fick i julklapp av Peter för 2 år sedan. Lyckas att utnyttja presentkortet med en dag tillgodo.
Ska bli gudaskönt med en tvåtimmarsbehandling.
 
Sen brassade jag in till Sandviken för att kolla på surfplatta men det var så mycket folk i kö så jag struntade i det och åkte över till Rusta istället. DÄr köpte jag nya julgardiner till vardagsrummet.
Hem och hämta barnen och hem och plocka upp lite saker till pepparkakshuset som barnen fick arrangera. 
Under tiden strök jag dukar och nya gardiner. 
Sen hjälpte Camilla mig att byta gardiner. Blev riktigt nöjd med gardinerna men vill ha något mer i fönstren innan jag blir nöjd.
Fixade mat och barnen åt innan vi åkte till Sussie som dagen till ära fick vara barnvakt.
Fortsatte till Kungsgården för möte innan jag hämtade upp barnen igen.
Blev en beställning från Cd-on på surfplattor och lite annat.
Nu är det dags att lägga sig för att orka upp till en ny dag imorgon.
 
 

Kommentera här: