fredag 27 september

Hann in till Sandviken en vända efter jobbet idag för att köpa present till Herman som Camilla ska på kalas till imorgon. Svårt att köpa present åt någon man knappt känner men det blir nog bra.
 
Träffade Annica och Agnes på affären så vi hann med en liten trevlig pratstund innan vi skildes åt.
 
Har inte gjort så mycket mer idag. Maten har fungerat rätt bra idag. Vi åt Thaimat och jag köpte 4 små rätter åt mig och barnen att dela på. Jag åt kycklingen med 2 msk ris till, sen fick det vara bra och jag blev nöjd.
 
Känner i kroppen att jag tränade igår men på ett positivt sätt. Det stramar i musklerna både här och där men gör absolut inte ont.
 
Imorgon blir en fullspäckad dag igen. Det är klädbytardag i Kungsgården som jag tänkt åka på, Peter ska på rally och Camilla ska på kalas hos Herman. På kvällen ska vi till Gävle och fira Gunbritt. Däremellan någon gång ska vi ta och städa också.

Kommentera här: