torsdag 24 oktober

Hade virrat ihop dagarna och fått för mig att det var föräldramöte på Viktors avdelning igår när Peter slutade tidigt men den var ju idag. Glömde att fråga mamma om hon kunde komma en vända utan på väg hem från jobbet 16.30 kom jag på det och ringde. Som tur var kunde hon komma.
 
Vi hann ju knappt hem från skola/förskola innan det var dags för mig att åka men hann iaf fixa med maten och att plocka fram kläder åt barnen som de ska ha med imorgon till sin farmor. 
 
Nu sent om sider har jag hunnit med att köra mitt dagliga pass i källaren. Just nu efter känner jag mig lite trött i armar/axlar men det gick bättre att göra Burpees idag. Börjar få in tekniken även om det finns en hel del kvar att utveckla där. Det är Dipsen som är det jobbigaste.
 
Maten har funkat klockrent de här två dagarna sen jag började med Shape Turbo 20.
 
 

Kommentarer:

1 Lillasyster:

Hihihi vilken hårt arbetande piga!

Kommentera här: