tisdag 22 oktober

Började dagen med ett besök på gymmet kl 7.20 imorse. Alldeles ensam var jag där, så skönt när jag får sköta mig själv och kika på morgontv medan jag promenerar på gåbandet.
Lika så på kvällen är det skönt att ha det gjort och slippa ha träningen hängande över sig.
 
Men från imorgon blir det andra bullar igen :)
Kör igång med hårdkörningen på slutspurten med viktminskning och trimning av kroppen. Inte för att jag ska sluta träna eller så men jag har bara några kilo kvar till målvikten så nu är det slutspurt så jag klarar den inom kort.
 
Imorgon startar jag med något som heter Shape Turbo 20. Har även här kost och träningsprogram men nu ska jag träna hårt varje dag istället  i ca 25 minuter. Äter ungefär samma saker de första 5 dagarna innan det blir nytt kostprogram med fastedagar inlagda.
 
Blir iaf spännande att se hur det blir.
 

Kommentera här: