söndag 20 oktober

Igår blev det inget bloggat som ni kanske märkte.
Dagen började skapligt men slutade med huvudvärk.
 
Viktor vaknade och hade feber och var allmänt gnällig. Men troligtvis behövde han sova igen lite för han somnade på soffan vid 13 tiden och sov ända till 17.30 och vaknade pigg som en lärka.
 
Själv började det bra för mig. Men när jag och Camilla åkte in till Sandviken för att köpa pyjamas till pyjamaspartyt hon skulle på så kände jag hur huvudvärken smög sig på.
Innan vi åkte hemåt mådde jag riktigt dåligt. 
När vi kom hem var det bara att krypa ner och sova en stund. Vaknade till och tog alvedon men det hann inte gå lång stund så spydde jag upp allt. Det lättade iaf i huvudet av det.
Sov vidare tills det var dags att fixa iväg Camilla, gjorde klart åt henne men orkade inte åka.
När det var dags att hämta henne mådde jag så pass bra att jag kunde åka. Vi var in och handla och Camilla gjorde kvällen för kunderna. Hon hade kudden med sig och pyjamasbyxorna stack fram under jackan. Hon tog sig en liten lur både här och där och jag såg och hörde hur de andra fnissade och såg glada ut åt hennes lilla upptåg.
 
Hem igen och det blev en tidig kväll även om det lättade lite.
 
Vaknade och hade lite ont fotfarande men det gick över när jag var igång.
 
Hade vägdag idag med glädjande resultat.
Har tappat 1,5 kg på 10 dagar, 6 kg sen augusti när jag började med Shape4life och hela 10 kg sen jag började med 5:2 dieten i midsomras.
Sen 18 augusti har jag minskat 13 i midjan och 8 cm runt höften. 
Det är hur kul som helst.
Nu har jag bara 2 kg kvar till målvikt.
Så vältränad som jag är idag har jag inte varit tidigare.
 
Idag har det varit plock och städ inne och Peter och Viktor har donat ute. Camilla har varit på kalas hos Ida idag. Båda bilen har fått vinterpjucksen på så nu får det snöa.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: