Onsdag 30 oktober

Idag tog jag tag i det här med dataköp. Drog in till Datametropolen i Sandviken och köpte mig en dator. Den gamla lämnade jag in så de skulle kolla över den om den gick att fixa eller iaf rädda korten.
Slog till på en Toshiba för  3500:- de hade på rean. Hade ju inte blivit billigare att åka till Valbo och köpt en dator.
För mig fungerar den ypperligt, kanske att man behöver trycka lite extra hårt på tangenterna men jag sitter ju inte och skriver hela dagarna heller.
Peter klagade på ljudet men då får han vä köpa sig en egen dator med bra ljud på då.
 
Imorgon blir det jobb igen. Nu är de så pass pigga att de kan gå och nu har de ju medicin båda två att få om de blir hostiga.
 
Hade min mät och vägdag idag. Hade minskat 1 cm i höft och midja. Efter helgens kryssning trodde jag på viktuppgång men hade minskat 0,4 kg. Nu har jag bara 200g till att väga under 60 kg. Siktar på det till nästa vägning.

Kommentera här: