onsdag 23 oktober

Huset fullt blev det idag efter hämtning på Bullerbyn och Villekulla. Camilla tog med Elvira och Viktor Bram. Tog ett tag för barnen att komma till ro och leka och när de väl gjorde det var det dags att åka hem.
Men vi hoppas att det blir fler gånger oftare, kanske inte samtidigt dock. Blir så yrt då.
 
Igår så tog jag fram rakappaten och kapade av Viktors hår. Om det blev jämnt och snyggt kan diskuteras men det blev bättre än det var innan. Det var ju dags för gruppfotografering på Bullerbyn och då måste han ju vara snygg i håret.
 
Har idag ätit efter det nya kostschemat och det fungerar bra. Ska äta ungefär samma i 5 dagar och sen kommer det någon fastedag på nästa 5 dagars period.
 
Var ner och tränade nya programmet med och det gick bra. Nu har jag bara lite justering på telefonen att göra så har jag inställningarna till intervallerna jag gör klara. Underlättar kan jag säga när det piper när det är dags att träna och när det är dags att vila.
 
Har ikväll bokat biljett till detta spektakel. Fick erbjudande på meilen idag om att köpa biljetter till 5% rabatt om jag bokade före torsdag kl 15 då biljetterna egentligen släpps. Går man in direkt på Ticnets sida så går det inte att beställa än.
 

Kommentera här: