måndag 21 oktober

Har hunnit med en del idag när jag slutade tidigt. Kunde hämta barnen i lugn och ro och sen åkte vi ner på Mercurius och fikade lite innan vi åkte hem.
Har städat och fixat med maten och eldat innan Peter kom hem.
Camilla klagade på att hon mådde illa ett tag och hon såg lite blek ut men hon repade på sig som tur är.
 
Tand nummer 2 pillrade hon loss idag så nu får tandfen ut och jobba igen. 
 
Har äntligen fått testa min nya pulsklocka. Tog rundan runt Wall som jag sprungit många gånger och det kändes riktigt bra. Har inte sprungit så långt på flera månader men det gick bra. 5,4 km på 38 minuter i mörkret och där jag blev tvungen att sakta in för bilar som kom flera gånger när jag skulle korsa vägen. 
 
 
 

Kommentarer:

1 Gun Britt Sjödin:

Ska se till att tandfen kommer till Gävle också. Sen tror jag det finns någon sorts fe åt Victor också.

Kommentera här: