Torsdag 14 november

Vaknade med dundrande huvudvärk i morse. Tog värktablett och väckte upp resten av familjen. Skulle börja kl 8 men åkte hemifrån runt halv 8. Vi hade lite barn på morgonen så jag kunde börja med min rast så det blev en tupplur på personalsoffan till 8.20 och sen en tallrik fil med socker på stående fot för att komma igång. 
Som tur var räckte den stunden och jag var igång resten av dagen.
 
Skippar träningen idag eftersom jag skulle tro att den triggar igång värken igen. Känner hur den lurar i bakhuvudet.
 
Maten idag är ett sorgligt kapitel men imorgon så är det skärpning på hög nivå. Nu SKA jag fixa detta utan att falla dit.
Men går tillbaka till 4:3 som verkar passa mig bättre med dagar jag får unna mig lite.
 
Träningen fungerar bra varje dag bara jag får ta en vilodag när kroppen säger till. Får se vad Helen kan knåpa ihop åt mig.
 
Idag var det hämtning av barn och sen hem med kvällspysslet. Camilla har svårt att koppla av så för henne tog det närmare en timme att somna. Imorgon blir det upp tidigt för jag måste lämna innan jag börjar jobbet vid 7. 
 
Peter har ju blivit deltidsbrandman i Storvik så han klev på beredskapen nu ikväll kl 21. Så nu blir det jag som sköter hämtning och lämning dom veckorna.
 
 
Undrar när Peters mage kommer att bli såhär ;)

Kommentera här: