Söndag 17 november

Idag packades ryggsäcken med varm choklad och limpsmörgås. Jag och barnen tog en utflykt i vår lilla skog och njöt av sista eftermiddags solen när vi fikade.
Blev en vända och tittade efter fler bäverspår men inga nya spår såg vi, däremot var det många fler träd än vi såg igår som var gnagda på.
Det är en rejäl sluttning ner till ån från oss så det blir rena bergsklättringen att ta sig uppåt. Bra träning för oss alla.
 
Inga larm idag heller för Peter. Han kliver av jouren nu kl 22 så det blir väl nåt larm strax efter det,
 
Känns att jag är på banan igen med mat och träning. Maten har fungerat bra i helgen och idag var det vilodag. Blir lite svårt att få till konditions träningen när Peter har jouren men det får bli som det blir med den saken. Styrkan kan jag köra hemma i källaren som tur är.
Ställde mig på vågen imorse och jag hade gått ner i vikt igen. Skönt att det vänt. Allt känns mycket lättare då och motivationen är på topp.
 
Vill ha ny mobil. Har snöat in på Sony Xperia Z1.Xperia Z1
Någon som vet om den är värd pengarna?
 
 
Översta bilden visar ett hus på andra sidan ån. Och den undre är uppe i Västerberg där månen syntes precis i gluggen så det såg ut som bilarna körde rakt in i månen. Det var svårt att få till en rättvis bild på det avståndet.
 

Kommentera här: