onsdag 13 november

Tappade all motivation idag. Kände både med maten och träningen att nu struntar jag i det här. 
Som tur är så fick jag tillbaka lite av viljan i alla fall. Har nyss varit ner i källaren och gjort mitt dagliga pass. 
Funderar lite på hur jag ska gå vidare nu när Shape 20 turbo snart är slut. Jag har inte kommit ner i målvikten fast jag egentligen skulle ha gjort det med lite jädrar anamma. Sista tiden har jag inte orkat stått emot och fallit lite tillbaka i gamla tänket att lite gör ju inget. Det är ju just det det gör.
 
 
Idag har jag och barnen varit in till Sandviken så Camilla fick klippa håret inför morgondagens fotografering på Villekulla. Tyvärr blev det inget läge att ta något foto på henne idag då hon var trött och bröt ihop för allt när vi väl var hemma igen.
 
 Den här smoothien ser god ut, Är dags att göra lite oftare känns det som.

Kommentera här: