lördag 23 november

Igår var vi bara hemma och skrotade. Camilla spydde ett antal gånger under natten så vi sov inte mycket hon och jag. Hon spydde även en gång i går på eftermiddagen.
 
Idag har det varit lugnt på den fronten iaf. Skönt det så vi kan gå på jobb som vanligt i veckan. 
 
Peter fick åka själv till Stockholm och gå på Black Sabbath konserten och sova ensam på hotell, lyllo han. Själv fick jag torka spyor och hålla humöret uppe på oss andra.
 
Idag var det ju 90 års kalas för "morfar" Åke på Grand i Gävle. Vi hade alla sett fram emot att träffa alla mostrar och kusiner och kusinbarn länge men det var bara att glömma. Även om jag inte är sjuk så tar jag med mig smittan och det hade jag ingen lust med. 
Hoppas att vi kan få träffa släkten snart ändå.
 
Fick åka ner och handla på eftermiddagen idag och ladda batterierna lite för mig själv.
 
Imorgon blir det träning för mig, har slöat allt för mycket. Har iofs kännt av nackspärren lite men imorgon blir det en löptur.

Kommentera här: