söndag 14 juli

Blev inte av att blogga igår. När jag kom på det var klockan så mycket och då orkade jag inte sitta och pillra på mobilen.
 
Jag och Peter var ju ner till Stockholm och gick på Iron Maiden konsert igår. Jag roddade ju ihop med barnpassning både här och där. Viktor var med Amadeus och hängde med dom till Malmjärn och badade. Camilla var först på kalas hos Siri och sen åkte hon hem med Elvira. De hann med en vända till Hofors på biltävling också.
Sen tog mamma och pappa över och var kvar tills vi kom hem igår.
 
Vi tog bilen ner till Hotell by Maude som låg i Solna, ca 3 km från Friends arena. Hotellet låg vid stora fula byggnader men invändigt var det jättefint. Rummet var stort och snyggt inrett. Air kondition i rummet var toppen efter att ha suttit i 30 graders värme i en bil utan kalluft.
Det bästa av allt var att efter konserten så var det uppdukat bord med korv och bröd som det bara var att förse sig av. Vi beställde en öl och en cola men behövde bara betala för ölen.
Toppen hotell som vi verkligen kan rekommendera.
 
Konserten var mäktig. 56000 i publiken var stort. Synd att ljudet var sunkigt och dåligt. Det gjorde att det inte blev högsta betyg.
Förbanden VoodooSix och Sabaton var rikigt bra tycker jag.
Jag hade en svacka vid 22 tiden den här gången också då jag blev trött men höll mig vaken iaf denna gången.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lillasyster:

Mäktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: