2,5 km

Har nyss kommit hem från en liten joggingvända. Joggade hela 2,5 km utan att gå en enda gång, jo jag stannade till när jag skulle över vägen för det kom en bil men den skulle svänga så det blev ca 2sek jag stod still.
Ett par gånger tyckte kroppen att nu räcker det men jag fortsatte jogga och då gick det trötta/onda över och kändes riktigt bra. Nöjd är jag iaf över dagens prestation.
 
Har bestämt mig för att jag ska springa både Vårruset och Tjejmilen iår. Har sen tidigare 10 medaljer från varje lopp så vi får väl se om det blir 20 till. Vi tar ett lopp i taget.
 
Imorgon måste jag komma ihåg att ringa till Årsunda där jag tänkte att Camilla och ev Viktor ska få börja ta ridlektioner på shettisar.
 
Nu blir det lite turkisk yoghurt med bär och kanel innan dusch och säng.

Kommentera här: