söndag 22 december

Träningsvärk? Skojar du. Hela kroppen värker efter gårdagens övningar. Det tog mest på axlarna tror jag för dom har jag inte mycket ork i idag. Men jag har inte ont som jag hade förra veckan utan en skön värk är det.
Camilla skrattade åt mig när jag skulle ner på knä idag, behövde hålla i mig i väggen för att klara av det. 
Dammsuga under sängen var också en pärs.
 
Köpte de sista julklapparna idag i Valbo. Faktiskt var det riktigt lugnt där, det var mer folk förra gången jag var in.
 
Har tagit in julgranen idag. Blev riktigt fin. Imorgon fm får barnen klä den. Camillla har tjatat hela dagen att vi ska ta in den.
 
Städningen är klar så imorgon ska vi bara klä granen, fixa skinkan och slå in julklapparna.
 
 
 
Camilla i farten förra året.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: