torsdag 29 augusti

Igår blev det inget bloggande för datorn pajade då. Jag som var så glad eftersom vi hade mätdag. Hade tappat 1 centimeter på flera ställen och 2 cm i midjan på 10 dagar. I vikt hade jag minskat 3 kg, nu är det lite missvisande för jag vägde in mig en kväll och körde vägningen igår på morgonen. Men 2 kg kan jag nog räkna bort :)
 
Igår var det en 1000 kcal dag som gick bra. Det är tur att vi har en crosstrainer i källaren så jag kan gå ner dit och köra mitt program där. Blev efter 20.30 innan jag kom ner men det gör ju inte så mycket eftersom jag är hemma.
 
Idag har jag en 500kcal dag och den har varit lite jobbig idag. Men har klarat mig med nöd och näppe med ca 30kcal för mycket. Ingen träning idag eftersom jag tränat 2 dagar i rad.
 
De ringde från Viktors avd idag och han var hostig och hängig. Peter fick ta vab idag så är jag hemma imorgon. Vi hade redan en som vabbade så det var svårt att gå hem för mig.

Kommentera här: