måndag 3 januari 2011

God fortsättning gott folk. Ännu ett år är till ända och ett nytt är nyss påbörjat. 2010 var ett bra år och jag hoppas att 2011 blir minst lika bra.

Nyårsafton firade vi hemma med vår lilla familj. Köpte mat på pizzerian och åt schnitzel med pommes. Var inte helt fel. Barnen somnade tidigt men Camilla vaknade upp runt 23.30 och hade svårt att somna om sedan. Så klockan var nog runt 2.30 innan hon knoppade in.

Vi har kört rätt hårt med henne att hon ska sova i sin egen säng på nätterna och det går sådär kan jag väl säga. Viktor har vi fått ordning på skapligt så han kan vakna till men somnar om i sin egen säng.

Igår skruvade jag ihop en av snowracerna barnen fick i julkapp och var ut och teståkte lite. Senare på kvällningen kom Hanna och Mio hit och hämtade Mios födelsedagspresent men det vet hon inte om.
Det var bra att de kom för då gick det bra att hålla barnen vakna tills det var dags att göra kväller.

Nu ikväll var mamma och pappa hit med My och Molly som är hos dem några dagar så ikväll var det lika lätt att hålla liv i barnen. Tänk om det alltid var lika lätt att söva barnen. Bara att lägga och sen sova 5 sekunder senare.

Fick ett presentkort av Peter i julklapp hos Purple Dreams. Idag tog jag med kortet och åkte ner dit. Provade en klänning jag sneglat på länge men den satt inge bra så nu kan jag slå den ur tankarna. Hittade en annan svart klänning i ett silkigt material som var jätteskön. Fann även 1 skjorta och 1 skjortklänning. Allt med halva priset. Så hela kalaset gick på 700 :- så det var ett klipp tycker jag. Nu är det bara festen som saknas.

Kommentarer:

1 Lill-syrran:

Helloj,,

hörde av mina små lyckliga troll att de skulle få hämta kusinerna på dagis i månn!!!! Fatta lyckan!!! :) :)

Kram på er!

2 Lill-syrran:

JAAAA mer fester åt folket :)

Kanske borde du bjuda in dig till ngn finare tillställning a´la´Hollywood!!! Jag e me direkt!!!

*Ler drömmande*

Kommentera här: