härlig höstdag

Idag har jag och Camilla varit till stallet och ridit. Har gjort iordning Andys första sadel åt Camilla med korta stigläder och handtag så hon sitter bra på hästryggen. Vi gick runt "tusen ting", jag först med Andy i grimskaft efter mig med en stolt ryttarinna på ryggen. Vi var även ner på ridbanan där hon fick träna att styra själv men det får vi träna på hemma på gunghästen tror jag.
Andy skötte sig som vanlig utmärkt som den gentleman han är.

Igår hälsade vi på hos mina föräldrar och lekte lite med kusin Tindra som var där. Åkte förbi kyrkogården på vägen hem och "hälsade" på mina och Peters morföräldrar.

I fredags var ja till Hammarby och hälsade på mitt gamla jobb. Saknar alla goa ungar och personalen där. 

Har påbörjat handling av julklappar nu. Hittade lite saker på Toysrus när vi var in och handlade med jobbet i onsdags.

Kommentarer:

1 Lill-syrran:

blir nog en egen ponny till stumpan snart om det fortsätter i den takten :)...?

Kommentera här: