Söndag 28 feb

Söndag igen
Dagarna bara flyger fram, snart är det sommar.
Krokusarna har börjat kika fram under snömassorna efter husväggen.

Igår var Peter på rally, så jag var själv med barnen som vanligt.

Vi var ut och åkte pulka i snön. Premiär för Viktor som tyckte det var jättekul. Drog dom en sväng efter vår gata sen hem igen.
Det har ju kommit en hel del snö sista tiden som nog ingen missat så det var bara att ta fram skyffeln o skotta.
Camilla försökte lite med sin spade men tog tag och drog Viktor i pulkan istället.

Käka tacos på kvällen, gott som vanligt. Var länge sen vi åt det så det smakade extra gott då. Iaf för mig, Peter är förkyld så han har inte så mycket luktsinne för tillfället.


Imorse var jag upp o släppte ut kusarna. Första jag hörde när jag öppnade ytterdörren var talgoxarna och jag fick vårkänslor bland all snö. Är mysigt att åka till stallet på morgonen o höra hästarna gnägga när man öppnar dörren. Känner sig uppskattad då.

Iövrigt idag blir det en slappardag känner jag. Ikväll ska jag ta in hästarna så jag behöver lite ork för att släpa ut hö till hagen.

Kommentera här: