Utdömd

De var hit imorse och kollade på pannan som blev utdömd. Den är bara 4 år men redan paj, måste vara ett måndagsexemplar som aldrig skulle ha lämnat fabriken. Så nu är frågan om vi får ny på garantin, när får vi ny och kommer det att kosta skjortan för oss ?
De kommer imorgon och kopplar ur pannan så den inte står och droppar ur vatten på golvet. Får vetskap då hoppas vi om vad som händer framöver.

Efter jobbet idag var jag till HC för att kolla ett födelsemärke som sitter högt upp på baksidan av låret. Det är/var rätt stort, ca 1 cm i diameter och hade ömmat någon gång. Därför bokade jag tid för att titta på det.
Kommer ner på HC och en ung, manlig läkare tar emot, ej struldoktorn jag brukar träffa tack och lov.

Han tittar på märket och säger att det ser ut att vara ett snällt märke men vi tar väl bort det när du ändå är här.
OK tycker jag för då slipper jag bekymra mig mer över det så det är bara att lägga sig på mage på britsen och doktorn sticker mig massvis med gånger med bedövningsspruta, jag som hatar sprutor, svider gör det också. När bedövningen tagit karvar han bort märket och syr med 6 stygn.
 Ska försöka ta det lugnt och inte lyfta mycket de närmaste dagarna, ja lycka till med det. Tur att vi inte behöver elda då.
Har fått ny tid att ta bort stygnen om 2 veckor.

Kommentarer:

1 Linda:

Hua det där var läskigt det. Jag har tagit bort två och det var rätt obehagligt..

Kommentera här: