måndag 13 december

Peter pratade med försäkringsbolaget idag och det går tack och lov på försäkringen. Enda vi behöver betala är självrisken på 1200:- vilket är helt överkomligt. Vi får ta ett annat märke om vi ville och det tackar vi för.
På torsdag skulle Peter träffa installatören och titta vad vi ska ha istället.

Barnen är sjuka igen. Hostiga, snoriga och febriga som sist. Hann bara vara friska i en vecka. Denna gång är det Peters tur att vabba. Få se hur Camilla är imorgon för är hon feberfri får hon gå på dagis.

Idag passade jag på att handla lite julklappar när jag slutade eftersom jag inte behövde skynda hem och hämta barnen på förskolan. Hittade en hel del under tiden jag kollade runt. Ska ta och gå igenom det jag handlat ikväll när barnen somnat så jag vet vad som saknas.

Lägger in en bild på mitt läskiga sår taget 2 dagar efter att de tog bort födelsemärket.

Kommentarer:

1 Lill-syrran:

meen åååå va äckligt!!!!!!

tur att det gick på försäkringen! :)

2 Gun Britt Sjödin:

Såret var inte vackert, men det läker nog ihop.

Tur att det pannan går på försäkringen. En panna som bara håller i 4 år, otroligt. En panna borde hålla i minst 15 år i alla fall.

Kommentera här: