lördag 24/4-10

Igår var vi hemma på gården. Eller försökte vara på gården iaf. Camilla hade ingen lust med det när de arbetade en liten bit bort. När Viktor somnat gick vi ner och tittade  när de jobbade. Det var riktigt intressant att se hur de gjorde. Nu vet jag lite mer om hur det fungerar och hur de gör när de byter ut ledningarna. Betongrören är ett minne blott, nu är det snygga i plast istället.
Kanske man ska skola om sig och arbeta med något sånt här istället, kanske ska höra  med gubbarna på måndag vad man ska ha för utbildning.

Blev pizza som vanligt på kvällen och en film. Nån polisfilm från 90 som man lätt kunde räkna ut slutet på, det såg jag iaf men sov till och från under filmen.

Idag har jag släppt ut hästarna i solen. Tydligen skulle de börja mocka hagar idag men få se om jag kan va med. Eldar just nu och dessutom har jag barnen för Peter jobbar och jag har inte stor lust att ta med dom in i hagen till Maverick. Kanske om vi stänger av en del av hagen. De lär ju inte hinna allt idag så det finns nog och blir över till mig oxå.

Party ikväll. Som jag sett framemot det, första festen på 3,5 år de ni! Peter får va hemma med barnen.

Kommentarer:

1 Jennie:

Ha det så jättekul på festen!

Kommentera här: