fredag

Blir krångligare o krångligare att ta sig till och från gården nu. Igår hade de grävt 3 stora hål i vägen. Var lite otäckt att ta sig förbi med Viktor på armen och Camilla i järngrepp i handen. Gick knappt att ta sig förbi med tom vagn sen. Idag håller vi oss på gården, vill inte riskera att hamna i en grop eller komma ivägen för en traktor eller lastbil.
Bild från närmaste gropen som är lättast att ta sig förbi.

Vi var in till Gävle igår och gjorde av med en del av presentkortet jag fick, eller en stor del av pengarna. Köpte mig en klänning, en blus och leggings. Så nu är jag rustad till festen på lördag.  Letade oxå efter ny bh men det var ingen som passade av de jag provade så det får bli en annan gång. Hanna följde med som sällskap men hon handlade mer än mig. Trevligt var det iaf.

När vi lämnat av Hanna åkte vi till Linda och hämtade kläder jag beställt. Både Me and I och Wild Mango kläderna hade kommit. Fick supergod kaka där med jordnötter på. Blev perfekt med det salta till den söta kakan.

Ska nog ta och klyva och stapla den sista veden idag. Vet inte varför det inte blivit gjort men nu när vi inte kommer någonstans och vädret är ok så finns ingen undanflykt. 

Kommentarer:

1 Linda:

Kul att du gillade kakan!:-)

Törs du klyva ved när du har barnen med dig?

2 Tessa:

Viktor i vagnen o Camilla poa på utanför garaget. Blev lite klyvet sen lära vi kika på gubbarna som jobba.

Kommentera här: